لطیفه های 94 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان

بهش ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺑﺮﻱ ... ؟
ﺑــــــﺮﻭ ...... ﻭﻟﻲ ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﺑﻲ ﺗﻮ
ﻣﻴﻤﻴـــــــﺮﻡ !!
.
.
ﺭﻓﺖ......
.
.
.
.
ﻭﻟﻲ من ﻫﻨﻮﺯ ﻫﺴﺘـــﻢ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥ
ﺧﻴﻠﻲ ﭼﺎﻛﺮﻳﻢ ...
ﻣﺧﻠﺺ ﻫﻤﮕﻲ... !!

********** سری جدید جوک های 94 **********

دلم گرفته...
خیلی دوست دارم الآن آلمان پیش خانوادم باشم.
.
.
.
.
ولی حیف که اونا هم اینجان!

********** سری جدید جوک های 94 **********

 مورد داشتيم دختره از بى خواستگارى دست کرده تو پريزه برق خودکشى کنه

ميگن حتى برقم حاضر نشده بگیرتش

********** سری جدید جوک های 94 **********

میدونید جمله خانما مقدم ترناز کی رواج پیدا کرده…؟؟؟

از زمان غار نشینی اول زنارو میفرستادن تو غار که اگه حیوونی تو غار بود اول زنارو بخوره.
نخند جمله تاریخیه”

********** سری جدید جوک های 94 **********

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯾﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﺗﺎﻭﺍﻧﺶ ﺭﺍ من ﻧﺪﻫم!
امضاء : عمه !!!

********** سری جدید جوک های 94 **********

ﯾﻪ ﻣﺮﺿﯽ هست
.
.
ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﭘﺎﻫﺎﺷﻮ ﻣﯿﭽﺴﺒﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ
ﯾﺎ ﺷﻮﻓﺎﮊ ﺗﺎ ﺑﺴﻮﺯﻩ ﺑﻌﺪ ﯾﻬﻮ ﺑﮑﺸﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﺎ ﺧﻮﺏ ﺑﺸﻪ ﺑﻌﺪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻪ

********** سری جدید جوک های 94 **********

مورد داشتیم پسره تو صف بانک به دختره گفته چند نفرجلوتن
دختره برگشته گفته والا دوتا خواهر بزرگتر دارم که جلوم هسن
ولی اشکال نداره اگه میخای بیا منو بگیر
نخندین خب حق دارن شوهر دوست داره

********** سری جدید جوک های 94 **********

عاقا دیشب بیخوابی زد به سرم،
منم زدم تو سرش …
بی تربیت رو من دست بلند میکنه

********** سری جدید جوک های 94 **********

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﮐﻤﮑﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻧﺎﻫﺎﺭ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﻣﺸﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ: ﺣﺎﻻ ﺑﯿﺎ ﺑﻌﺪﺍ
ﻣﯿﺸﻮﺭﯼ !!!!….
ﺍﺻﻼ ﻣﻦ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺭ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺍﻗﺎﯾﻮﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻢ

 


نظرات شما عزیزان:

hanieh
ساعت17:41---23 خرداد 1394
لاااااااااایک


مهدی
ساعت17:58---9 خرداد 1394
عاااااااااااااااالی=
DD


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 9 خرداد 1394برچسب:, ] [ 16:54 ] [ بیت کوین ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 14079
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1